Friday, May 4, 2007


Της ΧρισΤίνας Γαλανοπούλου

ΌΝ – ΌΦ ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ

ΝΑΥΑΡΧΟΣ ΣΕ ΤΗΛΕΦΟΥΡΤΟΥΝΑ

Ο Αντώνης Αντωνιάδης παίζει εν γνώσει του το παιχνίδι της Τν. Ο επίτιμος αρχηγός του Γενικού Επιτελείου Ναυτικού πάει στα παράθυρα όποτε τον καλούν, λέει όσα θέλει, τσακώνεται και με τον

Στις ατζέντες των δημοσιογράφων ενημερωτικών εκπομπών το όνο­μα του είναι «ψηλά» και... υπο­γραμμισμένο. Οπου ναυτικό, εθνι­κό ή θρησκευτικό θέμα, ο πρώην ναύαρχος και επίτιμος αρχηγοί ΓΕΝ Αντώνης Αντωνιάδης είναι ένας σίγουρος και κυρίως αποδοτικός καλεσμένος. Είτε στο ναυάγιο του «ση νταιμοντ» είτε στον «ταξίαρχο με το στρίνγκ», οι δημοσιογράφοι γνωρίζουν ότι ο κ. Αντωνιάδης θα φέρει τηλεθέαση.

« Ολα άρχισαν πέρυσι το καλοκαίρι με κά­ποιες δηλώσεις μου . Από εκεί και μετά το πήραν τα κανάλια και καταλαβαίνει;» λέει ο ίδιος, καθώς θυμάται πώς ξεκίνησε η τηλεο­πτική του... καριέρα. «Αυτό ήταν το ένα. Μετά έδωσα μία συνέντευξη στο περιοδικό "Δαυ­λό", όπου ήρθε και η κουβέντα στη θρη­σκεία. Εκεί είπα την άποψη μου, δηλαδή ότι είμαι άθεος. Μετά το έπιασαν το "Παρόν" και η "Εσπρέσσο ", απομόνωσαν κάποιες φράσεις και με πιάσανε τα κανάλια... Μέχρι επερώ­τηση έκανε ο Σούρλας στη Βουλή για να μου αφαιρεθεί ο τίτλος του επιτίμου, και ακο­λούθησε ο γνωστός τζερτζελές».

Αν και θεωρεί ότι η ελληνική τηλεόραση είναι... «πολυσκουπιδοσυλλεκτική, ξέρεις, λίγο Πάνια, λίγο μπουζούκι, λίγο κλάψα και πολλές φωνές"

. Εχω έναν απόστρατο σ' ένα καφενείο που μου λέει, "Πες τα, πες τα!". Και του 'λεγα, "Ρε συ, το βαρέθηκα, θα γίνω γραφικός στο τέλος. θα σταματήσω ". Και μου λέει, "Μην το δια­νοηθείς! Αυτά που πιστεύεις εσύ, εγώ τα λέω επί 15 χρόνια. Αλλά ξέρεις πού; Στο καφενείο της Κηφισιάς. Εσένα σου δώσανε μικρόφωνο! Και γραφιφωνές»κό να σε πουν, πες τα!"».



No comments: